Sunday

Likt trolleri by SteffyPop



På ett ukrainskt barnhem går jag runt i Drag
Jag kittlar och stryker, jag åmar och ler

Oleg morrar mot mig och jag kisar tillbaka
Trolleri är vad det är, en känslornas manipulation

Pjotr binder jag fast i sängen och han är stum av utlösningar
Trolleri runt mina stora plastbröst, en manipulation av könet

Vild förruttnelse av känslolös apati utvecklar armar likt en bläckfisk
Som hela tiden måste gripa tag i tillfällig energi, likt trolleri

En kick chockstartar ett dött system som saknar bränsle, förnyelsebart
När jag går där i Drag så är jag den jag vill vara, full av det.


Och alla dessa föräldralösa barn under samma ukrainska tak glor hypnotiserade
Min dans sveper deras fantasi och alla lekens regler förmedlas via telepati


Likt trolleri.

No comments: