Saturday

School-Ångest by SteffyPop


There is a difference between wanting to walk in another mans shoes.
And wanting to know what you look like in another mans shoes.

Och sen kom den – framtiden. Och den lyfte upp mig hårt, kraftlös som jag var, i luften och sa att jag skulle i en färdriktning.

Pumpin' disco music - pumpin' intercourse - pumpin' weights at gyms - pumpin' drugs.

Det var en befrielse, sen gjorde det mig förlamad. Och i farten fram, eller ner eller upp jag vet inte säkert, så blev jag blind och allt runtomkring var streck i olika färger – jag var den ende som fanns.

The bitch is back and in charge of her Destiny. The bitch accompanies Herself. The bitch is never alone in the intrigues of her Imagination.

Därför färdas jag, utan att vinka till dem.

In my brand new shoes, and the itchy suit – of insane Normality.



No comments: